Beschrijving
Op bedrijventerrein “De Munt” te Emmeloord staat dit representatieve kantoor verzamelgebouw Duit 2-6. Wij bieden aan kantoorruimtes op de 2e en 3e verdieping van dit verzamelpand. Deze kantoorruimtes zijn perfect geschikt voor ondernemers die aan een centrale ligging en een uitstekende bereikbaarheid een hoge prioriteit geven. Bent u zo'n ondernemer, dan kiest u voor het zakelijk visitekaartje van Flevoland.
Bereikbaarheid
De locatie is uitstekend te bereiken vanaf de snelweg A6, men kan dus snel naar het noorden (Joure-Sneek / Groningen / Leeuwarden) en westen ( Almere - Amsterdam). Ook is de N50/A50 (Emmeloord - Kampen - Apeldoorn) goed en snel te bereiken. De bereikbaarheid per openbaar vervoer is eveneens goed.
Het stadscentrum is op loopafstand bereikbaar.
Oppervlakte 2e verdieping:
Op de 2e verdieping kunnen de ruimtes apart en gezamenlijk gehuurd worden met de volgende indeling: Entree/ portaal, toiletten, bergruimte, 12x kantoorruimtes en pantry.
Duit 2A ca. 17 m² = verhuurd
Duit 2B ca. 22,63 m² = verhuurd
Duit 2C ca. 33,66 m² = verhuurd
Duit 2D ca. 26,49 m² = verhuurd
Duit 2E ca. 45,36 m² = verhuurd
Duit 2F1 ca. 44,82 m²
Duit 2F2 ca. 27,35 m²
Duit 2G ca. 38,62 m²
Duit 2H ca. 39,33 m² = verhuurd
DEELHUUR is mogelijk op deze 2e verdieping. Het pand leent zich ook uitstekend voor meerdere kleinere bedrijven onder één dak! Aantal vierkante meters kantoorruimte kan naar behoefte worden afgenomen. Een en ander in overleg met eigenaar. Het object is geschikt voor meerdere doeleinden, o.a.:
- training/cursus/opleidingsruimte;
- vergaderruimte;
- kantoorruimte.
Oppervlakte 3e verdieping:
Op de 3e verdieping is in totaal ca. 320 m2 te huur*, dit betreft de gehele verdieping. Deze verdieping kan in zijn geheel gehuurd worden door 1 huurder of minimaal ca. 50% van de verdieping. De ruimtes kunnen gehuurd worden met de volgende indeling: Entree/ portaal, toiletten, bergruimte, 12x kantoorruimtes en pantry.
Duit 3A ca. 36.60 m²
Duit 3B ca. 5.19 m²
Duit 3C ca. 22.82 m²
Duit 3D ca. 28.89 m²
Duit 3E ca. 24.79 m²
Duit 3F ca. 18.44 m²
Duit 3G ca. 17.81 m²
Duit 3H ca. 17.92 m²
Duit 3I ca. 18.34m²
Duit 3J ca. 24.64 m²
Duit 3K ca. 30.91 m²
Duit 3L ca. 25.26m²
Duit 3M ca. 47.82m²
*Totale VVO per huuraandeel incl. totale aandeel gemeenschappelijke ruimte (incl. glascorrectie)
Prijs
vanaf € 80,-- per/m2 afhankelijk van voorwaarden en looptijden.
Voorzieningen
- Turn-key opleveringsniveau, inclusief onder meer:
- lift
- vloerbedekking
- systeemplafonds met verlichtingsarmaturen
- kabelgoten
- verwarming
- wandafwerking
- screens
- gebruik van (gezamenlijke) keuken en toiletten
- diverse airco’s
- invalidentoilet
Parkeren
Op het bijbehorend terrein zijn ruim voldoende parkeerplaatsen beschikbaar voor medewerkers en klanten.
Servicekosten
€ 40 excl. btw per m2/per jaar
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks voor het eerst één jaar na de huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijs-index reeks “alle huishoudens” (2006=100), gepubliceerd door het CBS.
Betalingen
Per maand of per kwartaal vooraf.
Huurgarantie
Huurder dient een bankgarantie te stellen groot drie maanden huur, inclusief een voorschot van de servicekosten, te vermeerderen met de BTW.
Oplevering
In overleg, op korte termijn mogelijk.
Voorbehoud
Goedkeuring verhuurder/ eigenaar.
Reclamevoering
Huurder heeft alleen dan het recht om een reclameaanduiding aan te brengen op of aan het gebouw en/of voor het gebouw, na het verkrijgen van de benodigde vergunning(en) door huurder te verzorgen, en na overleg met en na goedkeuring van de eigenaar/verhuurder.
Servicekosten
Leveringen en diensten
De servicekosten (prijs op aanvraag) als verrekenbaar voorschot voor onder andere de volgende leveringen en diensten:
A.
Het onderhoud, de periodieke controle, het elektriciteitsverbruik, stadsverwarming gas‐en waterverbruik van de volgende installaties:
- luchtbehandelinginstallatie;
- mechanische ventilatie toiletten;
- warm en koud water voorziening;
- ontruimingsinstallatie;
- noodverlichtinginstallatie;
- drukverhoginginstallatie;
- topkoeling en of aircoinstallatie
- elektrische installatie algemene ruimte;
- tuin en/of parkeerterrein verlichtingsinstallatie.
B.
Schoonhouden van alle gemeenschappelijke ruimten waaronder worden gerekend:
- de entree / portaal;
- de centrale hal;
- het trappenhuis;
- de vluchttrappenhuizen;
- algemene ruimten (alsmede het reinigen van het raamwerk aan de binnenzijde)
C.
Het wassen en reinigen van ramen en kozijnen aan de buitenzijde.
D.
Diverse lasten, te weten:
- afvalstoffen heffing;
- zuiveringslasten;
- rioolrechten gebruiker;
- waterschapslasten gebruiker;
- verzekering opstal;
- glasverzekering.
E.
De kosten voor de afvoer van het gemeenschappelijke huisvuil.
F.
Het onderhoud van de gemeenschappelijke tuin en/of groenvoorziening bestrating parkeerterrein.
G.
Schoonhouden en periodieke reinigen van de goten, afvoeren en riolering.
H.
Herstel van schade en/of beschadigingen in de gemeenschappelijke ruimten.
I.
Verwarming individueel verbruik.
J.
Elektra verbruik individueel verbruik.
K.
Gas‐en waterverbruik individueel verbruik.
5% administratiekosten over alle leveringen en diensten.
Bovenvermelde posten kunnen beperkt of uitgebreid worden in onderling overleg tussen huurder en verhuurder. Over de leveringen en diensten wordt BTW in rekening gebracht.
Voor nadere informatie en/of bezichtiging kunt u contact opnemen met:
Sloterwijk & Heinen Bedrijfsmakelaars
Telefoon: 0527- 610260
E-mail: info@shmakelaars.nl